Sunday 17 April 2011

Mohon Kemaafan Kalau Ada Salah Silap ku...

Mula-mula skali aku nk ckp soweeeeyyyyy kat spe2 yg terasa tentang post yg sebelum2 nie menyinggung perasaan korang..aku post pun just for enjoy n fun only...xtaw lah pulak korang nk marah..especially wan gendull..opssss...tercakap pulak!!!hahaha..kaw tenang je lah dowh!!sejak ble kaw pndai touchng mcm wan adik kecik nie???ha??hahaha...

Adeeeiiii...tinggal sehari je nie sebelum final bermula...mak aiiii...aku macam x ready lagi kot..bnyk lg nk cover...otak pulak asyik nk mntak tidur je..nk ketuk nnti makin biul lakkkk..otak2 jgn lah nakal sgt ye...tuan punye otak nie nk study laaa...perut pulak asyk lapaa je skunk nie...duit pulak cepat je abis...adeeiii...ape lah nasib ku ini..maaakkk!!!tolong!!!!gap exam pun punye lah dekat2..adeeiii...makin jatuh ditimpa bumbung lah aku mcm nie...hahaha...bapak ar advance gler situation aku nie..hmmmm...BALA BALA!!!!!

(menadah tangan memohon doa)

Ya allah, kau berikan lah aku kekuatan untuk menempuh segala ujian mu ini dengan tenang dan sabar. Ya Allah, kau lapang kan lah dada ku dengan ilmu-ilmu mu sesungguhnya kau maha mendengar lagi maha melihat. Ya Allah, kau ampuni lah dosa-dosa kedua ibu bapa ku, guru-guru ku, dosa-dosa ku kerana hamba mu ini tidak lari daripada melakukan kesilapan. Kau berikan lah apa kira nya rezeki yang berlimpah-luah Ya Allah. Berilah kami ( all students pharmacy) menjawab soalan peperiksaan dengan tenang dan kau buang kan lah kecuaian kami ketika menjawab soalan peperiksaan nanti Ya Allah. Ku memohon kepada mu Ya Allah agar kau makbul kan lah doa ku ini Ya Allah. ~AMIN~

alhamdulillah tiba2 terasa tenang sebentar...

To all membe2 aku gud luck k for the final...hope korang sume wat yg paling terbaek k...aku nie xtaw lah leh blah ke x sem nie...mintak2 nye boleh lah..Insya-Allah.









No comments:

Post a Comment