Saturday 26 February 2011

Pantai Kerachut

sempat berposing dulu sebelum trekking..terbaek!!!


  oiiitttt abg fuchida...udah2 lah 2 nk posing ye pun...orang lain dah xcited dah 2 nak trekking..kah kah kah...jap2..ada aku kesah...yg penting picture nie aku rse agk smart..huuuu...kn??last2 amik kaw pancit!!!hahaha

sempooottt
 Kalau nak ke pantai kerachut boleh pilih 2 cara..Trekking dengan naik bot..so we decide nk trekking mse g n naek bot time balik...Trekking time nie memang best glerrr tapi memang penat nak mampuih ar...dah lah aku x kne ngan mood trekking..ada ke patut pkai suar jean..tak kena right?tapi aku belasah jerk walaupun sume yang ada blah dalam dah basah kuyup...kah kah kah...wei korang tunggu lah aku dokkk...penat shall..arggghhhh..aden nie dah tuooo!!!sampai ati tinggalkan aku...

our crew!!!terbaek ar korang..




 hahahaha...time nie sangat klakar coz muiz{yang memakai beg} mengalami masalah sakit perut yang agak kronik..kah kah kah...muiz!!kaw jangan pk yang kaw tengah sakit perut...kosongkan otak kaw tuuu..said fuchida..huhuh...chaiyok2!!






budak sakit perut!!!






nie lah dia kalau dah bawak dak2 kecik nie lah padah nye...dik oiii kalau dah sakit perut dalam utan tahan aje lah k...2 lah..mkn bnyk lg time breakfast 2...ish3...kn perut dah meragam!!!haaaiihhhsss!!!



Take 5








oiiittt...tengok apa lah tuuu...teruskan perjalanan anda ok..biar cepat asal selamat...kikiki...yang si luqman tengok mana lah tuu..ada nampak apa-apa ke kat atas tuu???

.........




 1 team yang saling bantu-membantu...thumb up!!!tp aku still kat belakang sorang-sorang amik picture korang saja...takpe lah..x kesah pun..anyway aktiviti nie lagi best kalau ade nya orang tuuuu...hmmmm...







akhirnya!!!!






selamat suda kami ke pantai kerachut!!!yeeaahhh...the best thing lepas trekking bagai...tp pic aku xde...arggghhhh...mana x nye asyik amik pic korg jerk...hampehhh!!!










show time!!!




 bila dah smpai masing-masing nk maen air...ishhh...kanak-kanak betul lah korg nie...cover2 lah skit kalau ye pun..ape lah...huhuhu..xpecially wan gendul 2...







abg kemera suda penat..tdo time!!




kami perembat telur penyu...
abg nie bnyk berjasa time trip kali nie..mana x nye..kalau nk amik pic jerk diaowg pnggil aku...kalau x mmg x pnggil lah...last2...aku terlena sekejap di situ...panas woookkk...argggghhhh...meleket bdn aku..









 badan suda penat ape pun penat so ape lg..kteowg wat kepala lah..rembat telooorrrr!!!kah kah kah...kecian penyu 2...tp kat sne dpt knowledge baru pasal penyu nie..sebenarnya kte leh tentu kn jantina penyu...hebat kn???huuuu...






askarrrrrr tegakkk!!!




 kekecohan melanda lg dengan peragai yg x tentu hala...smart ar pic nie..lentik oooiiii kaw bai...hahaha...








sempat lg kaw amik pic aku tgh posing mcm nie ea wan...argghhh...







 memerhatikan keindahan tuhan yg sgt menarik serta sejuk mata memandang...smbil berangan merenung mse depan ku...kikiki..










tgk mne lah 2...





 setelah berjam lepak kat pntai kerachut kami pun pulang dengan bdn yg letih serta meleket but fun..yaayyyy..time nie aku lak duk depan...hahaha...i'm your captain rite now...






2 comments:

  1. wahhhh..g jejalan tak ajakkkkk :)

    ReplyDelete
  2. time nie bkn jln2 lah...survey sja...tuk nk wat family day nnti..so akn g lg skali...hehehe

    ReplyDelete