Thursday 14 April 2011

Konon-konon nya comel lah tuuu...ha???

Haaaa...now aku nk share dengan korang semua picture yang paling cute plus annoying. Dalam  picture nie semua bulldak2 farmasi uitm penang. And jangan anggap kteowg semuanya nerd ok.Orite, first talent kite adalah ariff a.k.a einstein. Nak cerita sikit pasal budak nie..berasal dari segamat johor, kuat tidur dalam kelas, datang lambat, ade jambang yang tidak terurus, kalau ade test or quiz anak nie mesti akan ke toilet bukan untuk buang air but tengok lecture note..hahaha...aku pecah lobang kaw!!!kah kah kah...nie lah dia si budak ariff tu...

Alalalala..tdo pun pakai spects mata ye???hihihi

Now kita move on talent yg kedua. Budak nie berasal dari Terengganu, budak sekolah ugama dlu nya, suka layan drama jepun n korea, kuat tidur jua sama macam si einstein tu, disukai ramai oleh gadis2 sehingga tercipta lah nama luqmin untuk nye...nama luqmin terhasil dari combination nama dengan si dia...kah kah kah...mari lihat wajah si luqmin nie

Nie betul2 dia tdo..bukan berlakon ye kawan2..huhuhu
Talent seterusnya..hmmmm...spe ek aku nk wat...haaaa..ridhwan a.k.a wan gendul. Jantan nie merupakan orang penting dalam SOPHYS..jap2 ye ke???dah2 abaikan..skunk nie aku nk cite pasal mamat nie pulak.. dia nie mempunyai saiz dahi yg agk lebar...hahaha...kuat main game, kuat study, kuat bergayut 24 jam, kuat layan movie, kuat upgrade laptop dia smpai jadi lembs nk mampuih laptop nye, kuat ape lg..kuat makan, kuat layan pompuan...semua yg kuat2 lah...hahahah...mmpuih aku kalau dia baca semua nie...alaaaa...ingt aku kesah ke???k~mon lah!!!jom kte usha dahi jantan nie...huhuhu...

amik kaw..berkilat dahi budak nie...hahah
 3 orang budak farmasi aku dah cte pasal sifat diaowg..spe lg aku nk cte ek???haaaaa...AZRI!!!!!yeaaahhhh...budak suka ngences time tdo..kalau x taw ngences tu wat2 taw aje lah k...huhuhu...budak nie kalau tdo mesti mulut nye akn terbukak dengan menampakkan gigi nye yg jonggang!!!!hahaha...smart beb..nnti aku tunjuk kat korg picture dia tdo..huhu...budak nie jua slalu dpt marks yg gempak2..shall kaw!!!kaw sedut semua ilmu kteowg ea???hahaha...haaa aku nk cte lg pasal dak nie..dia nie 24 jam earfon kat telinge...ntah lagu ape ntah yg dia dengar..huhuhu...let see picture dia nie...

see..nampak kan gigi nya???huhuhu...
 alamak!!!sambil tengok jam...dah kol bpe dah nie...aku ade hal yg perlu di buat..nnti aku smbung balik lah cte pasal bulldak2 nie...hahaha...korang usha2 lah dlu ape yg ade dlu k...aku sje masukkan picture tdo...coz nk nmpk kn kat semua owg korang semua tidur macam mana...hahaha...sowey naaa..jangan marah k telent2 sekalian...for fun only!!!huhuhu...


2 comments:

  1. ohh............. lubang aq, ko dah pecah aaeee....
    pasni lubang ko, kami ramai2 pecah kan........




    ABIHHHHHH laRRRR Kooooo.............

    ReplyDelete
  2. hahhahahaha...shallllll laaaaahhhh....

    ReplyDelete