Tuesday 1 March 2011

CeriTa haRi seLASa

arini ku bangun seperti biase pukul 6 lebih coz tepon ku memekak ngan bunyi alarm yg lantang kedengaran di telinga kiri ku...arggghhhh...dammn!!!tgk2 dah kol 6.30 pg..so ape lg..aku truz terjun dari katilku yg blah ats ke bwah dan terus ke blik air...perrrggghhh...time 2 sejuk glerr..dengan kemacholan yg terserlah di diri ini aku pun amik jerk lah air sembahyang...lepas sja mayg seperti biase aku akn smbung tdo blk...klo x mmg ngntuk lah nnti time lecture...beberapa mnit kemudian ku bersiap ke kls anatomy yg mmg BEST lah klo blaja...hmmmm....hampehh!!!eh2 cbe tgk bawah jap..ngeee

bang tumpang riba yerk..ana mahu zzZZzzZZ...
kah kah kah...nasib baik ade mat nie yg baik bg kaki dia kat aku tuk aku landing lg skali sementara menunggu presentation grouping yg ntah pape..ape pun terbaek!!!nie kalau mak bapak aku nmpk aku buat mcm nie..mampuihhh aku...hahaha...mak ayah..sowey..ankmu penat coz ade bnyk GILA aktiviti kat snie...hehe..







alahai nie kanapa pulak nie????biase lah bang kalau kelas bel a.k.a english nie mmg lah akan jadik mcm nie...x cye tgk dak sblh 2..mantapkn??tp tu lah kami sebenarnye..kui3...kn luqman???hahah...aku mention nama kaw..sowey naaa...














 adoyai nie mesti kes xde keje nie nk amik picture aku dari atas...agk2 ar wei kalau nk amik gamba pun..ape lah...thankz to saufi for that 'lebai'..hahaha...tp agk smart kot...nnti nk pkai mcm 2 lah...kaw pun ade geng nnti...












ble dh panas duk kat dlam kls yg aircond nye mcm haram jadah..so aku pun kuar mencari angin yg sepoi2 bhasa tp x jmpe lah...ade tips x klau nk cari angin 2???hehehe..ape aku merepek nie..arrrgghhh...ghasak ar!!











 time2 sibuk ku berposing n mencari angin di luar ade lah pulak mamat nie dtg nk bergamba skali ngn aku...alahai dik..nk bergamba yerk...meh cnie meh..kalau dah bdk mmg mcm 2 lah posing dia..adoyai...xpe2...nnti adik blaja dari abang cara posing yg hot ok..haaaiiiyyaaakkk!!!








so smpai cnie jerk lah cerita yg aku nk share ngn korg...enjoy read it!!!


4 comments:

  1. k0 ambik gamb0w ngan doraem0n.....hahaha...

    ReplyDelete
  2. haha..tul tu tgk baju dia tu cam poket doraemon jah..

    ReplyDelete
  3. kamal~hahaha...2 lah pasal...bngge siut aku duk sebelah emon!!!hahaha
    luqman~kaw x taw lg dlm dia 2 ade ape...haaa...aku jerk taw dlm 2 ade ape..ngee..ngee..ngee
    angah~laaaa..bru jmpe kah???ape lah...

    ReplyDelete